fredag 4 februari 2011

Äntligen fredag!

åhhh, vad skönt!!! äntligen är det fredag o jag har en ledig helg framför mig... ska bli sååå underbart! har ju i för sig mina små projekt att ta itu med men ändå, känslan av att veta att jag är ledig! den är svårslagen!

jobbet har gått i 110 den sista tiden... i veckan har vi haft stora projekt med omhäng o omändringar på avd... men shit vad bra det blev! är supernöjd!


helgen ska tillbringas med min kära familj! love them!

imorgon blir det "julmiddag" hos mamma, då det tydligen enligt gammal tradition varit lillajul... ja ja... :) och på kvällen blir det tacomys med bästa grannarna! ska bli trevligt!

söndag ska jag tillbringa i min garderob, behövs en storröj och rens! just nu ser det ut som 7 svåra år där inne då jag inte haft lust att hålla ordning när jag vet att jag ska gå igenom allt... ska försöka byta bort eller sälja av lite kläder... blir väl även lite bortskänkt.... ska bli gott att äntligen ta tag i det o få det vårigt o fräscht!

1 kommentar: