fredag 25 februari 2011

paket!

                hihihi lilla paketet var R så snäll o hämtade åt mig igår... :)




stor kartong men inte så mycket innehåll! ganska rolig syn att se honom komma gåendes med paketet från bilen, o sen öppna det o kartongen är fylld med massa massa fyllnadsmaterial, som papper... dom hade väl ingen mindre kartong kan jag tänka mig :) hihi.... men jag har iaf fyndat på panduros rea! massa grejer till billig peng, är ni pysselsugna så kika in på panduros hemsida o klicka hem pysselmaterial för en liten slant :) nu klarar jag mig ett tag iaf! perfekt nu när jag är ledig....
kommer även bli lite förändring med hjälp av detta, det största ni ser här i är en walldeco till killarnas rum! wie! hoppas dom kommer gilla den! hihi....


nej ta o slänga i oss frukost, o börja så smått göra oss i ordning för shoppingrunda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar