söndag 27 februari 2011

egen tid...

fredagens shoppingrunda med mamma o E var riktigt mysig, shopping, god lunch o mysig fika! perfekt! fick med mig lite shoppat hem, bla. en jeansjacka, en klänning, ett linne o en jeanskjol till mig själv. E fick ju som jag trodde lite han med :) en ny vårjacka, blev en fixjacka från lindex, kommer bli superbra! han fick även ett par byxor, en pjamas, en pipptröja o några böcker av mormor :) hihi lille bortskämde plutten :) men det är så det ska vara tycker jag :)  TACK mamma för en toppdendag!


Lördagen bjöd på en tur till knalleland i jakt efter ett par jeans till mig men NEJDÅ, hittade inga som föll mig i smaken :( jättetråkigt! efter det hyra film o upp till mamma p lämna lille busungen som ska få sova hos mormor... MYS! det var en superlycklig buse som myste in sig i mormors famn o vinkade glatt hejdå till mamma o pappa! sååå skönt när det går bra att lämna honom! sen köpte vi med oss pizza hem, o kikade film hela kvällen... var längesen vi bara va o kikade film på tu man hand utan avbrott för nattning av plutt osv....

idag ska vi hämta E i eftermiddag hos mormor, saknar honom sååå!!! även om det är viktigt att få tid själva så gör det nästan ont i en när han inte är hemma! vårat lilla hjärta!
men innan dess ska vi ta oss en tur till visko är tanken! i hopp om att kunna hitta skor till oss allihopa kanske?! ja tanken är att hitta till E, blir en bonus om vi kan hitta till oss själva oxå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar