tisdag 22 februari 2011

kort vecka :)

blir en kort arbetsvecka, tagit semester på fredag! wiee! långledig är aldrig fel! jobb 2 dagar till o sen ledig... ska bli så skönt! inplanerat har vi mysdag med mormor på fredag! blir förmodligen en liten shoppingrunda med lunch o fikapaus :) annars inget planerat....


mitt älskade HJÄRTA! jag älskar dig till månen o tillbaka! igår firade vi bröllopsdag! varit gifta i ett helt år! shit vad tiden går fort! LOVE YOU!  fick finaste klockan i present av älsk! tack tack tack! du är bäst!
vi firade med att äta nåt gott på kvällen o bara mys! kanske kan bli att vi hinner klämma in en middag på tu man hand i helgen?! vi får se...


snart iväg o lämna skrutt på dagis o sen till jobbet, hoppas att det blir nåt att göra, har ju i för sig ett projekt som jag behöver ta itu med.... får väl se! tur att vi har bästa praktikanten som mer än gärna hjälper till!


bjuder på lite bilder på shopping till E:

coola brallorna i haremsmodell, bara att hoppas att de sitter så bra som jag ser framför mig att de ska göra!

föll direkt för den här tröjan, den var en must have!

hade denna bodyn förra sommaren fast med apor då o älskade den! så den här var en given del i E:s garderob o till budgetpris dessutom!


ha en underbar tisdag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar