torsdag 10 februari 2011

h&m




idag låg mitt h&m paket i brevlådan :) återigen lyx med att bo på landet :) paket levererat till brevlådan, slippa åka o hämta ut det nånstans.... ja om man inte beställer så mycket att det inte får plats i brevlådan såklart....
vad var det i paketet då? jo det här:



2 t-shirtar, 1 pikétröja, 1 långärmad t-shirt och 1 par jeans till E.

1 klänning och 1 tunika till mig


smidigt att beställa på nätet å få det hemskickat, MEN det vill till att veta sina storlekar, blir sååå krångligt om man skulle behöva returnera! jag har gjort det EN gång o aldrig mer! tog en hel evighet att få det tillbakaskickat o få hem rätt storlek! på det sättet är det lättare i butik om man är osäker.... men till E är det hur smidigt som helst då hans storlek ALLTID alltid är slut eller utplockat i butik, så vill du ha något får du inte tveka utan slå till direkt!


har för övrigt bestämt mig för att vara hemma resten av veckan o hoppas på att kurera mig! håller tummarna för att jag är på topp igen efter helgen o kan jobba nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar