torsdag 24 februari 2011

hemma igen..

då var vi hemma igen, lite fattigare men med välfylld kyl o frys, o nya hjullager som väntar på att få sättas på plats! men fy sjutton vad det ska va dyrt med reservdelar till bilen! skrämmande! men när man bor som vi gör så måste man ju ha bil! eller ja måste är väl kanske fel men betydligt enklare än att vara bussåkare...


nu längtar jag till imorgon, shoppingrunda! åh jag har spanat runt på nätet efter vårnyheter... nu är det min tur att få lite nya kläder, MEN jag har en känsla av att E oxå får lite nytt med sig hem :) behöver ny jacka nu till våren, har spanat på lindex fix-skaljackor! me like alot! får nog bli en sån :) bra pris o verkar vettig... inte fel när man dessutom fått hem bra rabatterbjudanden därifrån, blir till att passa på att utnyttja! :)

bara hoppas att det blir en fin dag imorgon, med sol o ingen snö eller regn... vill ha vår nu! är så trött på att bölta på både mig själv o E med tjock jacka/overall, skor o mössa, vantar etc etc... tänk när våren är här o det räcker med lätta skor o bara en tröja eller tunn jacka :) åååhhh vad härligt! LÄNGTAR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar