fredag 18 februari 2011

fredag igen!

nu har jag jobbat 4 dagar denna veckan o näsan känns snorigare än någonsin! men huvudsaken är att jag håller mig tillräckligt pigg för att orka gå o jobba!

så var det fredag igen, skönt! en dag kvar på den här arbetsveckan, sen ledig en dag o sen jobb igen! :) känns som man inte gör så mycket annat än jobbar, åker hem, sover, går upp o åker till jobbet :) så idag slutade jag tidigare än vanligt o passade på att åka en liten sväng till knalleleand o kika lite, skönt att gå lite själv :) händer ju inte alltför ofta.... shoppade två par byxor o en body till E o shampo, concealer, fransböjare o ett halsband till mig själv :) får fixa lite bilder på det nyinhandlade men nu ligger allt i tvättkorgen så det får bli vid ett senare tillfälle!


trevlig helg där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar