måndag 31 januari 2011

som sagt...

dålig bloggare var det ja ;) jaja.... en vecka sen sist igen... jag får skylla på att jag jobbat lååånga dagar hela veckan o inte haft nån lust att sätta mig framför datorn o blogga...

som sagt, låånga låånga dagar hela veckan... i lördags när jag landade på jobbet kände jag att jag kunde somna ståendes... usch sånt är så jobbigt... och att varje kväll somna i soffan är inte så värst populärt av maken... och jag förstår honom, kan inte va trevligt med en ständigt halvsovandes fru jämte sig i soffan :( kan inte förstå det men det slår ta mig tusan aldrig fel! börjar känna tröttheten komma krypandes o vips så var klockan lite senare... fattar inte riktigt vad som är fel... men men...

idag är vi lediga iaf jag o skrutten! skönt! men det blir till att åka in till stan senare idag o lämna in min vigselring, har tappat en sten i den :( jätte jättetråkigt! hoppas att det går att fixa iaf!

veckan som gått då då?! jo jobb som sagt... långa dagar o många kvällar :( blir bra klirr i kassan iaf, får trösta mig med det! E har varit på dagis hela veckan :) men nu som ett brev på posten är han förkyld igen, rinnig näsa o hosta... tar det aldrig slut? men hoppas han håller sig såpass pigg att han orkar gå till dagis i veckan iaf!

gårdagen spenderade vi på IKEA med bästa grannarna o deras minsting :) mycket trevligt! tack för gott sällskap! <3
och som vanligt blir det ju lite mer inhandlat än man tänkt, o då har man ändå ställt in sig på att "bara" titta på det man skrivit på sin lista... men nej då! lite annat ska vi ha också o som vanligt blir det ett dyrt besök! :) ja ja, bara nödvändiga saker iaf! som tex. så fick R:s stora killar ny säng! det har vi diskuterat länge, så nu slog vi till! blir lite mer lekyta i deras rum nu :) bara hoppas att dom tycker det blir bra!
nästa gång vi åker, ska det inhandlas "kakelskivor" eller vad man ska kalla det, som finns i ikeas nya sortiment, en fuskskiva som man limmar fast utanpå kakelplattorna för att förnya snabbt o enkelt! perfekt när man bor i hyreslägenhet!
annars blev det lite småtjafs såsom galgar, handdukar etc.... skulle köpt en lampa till Es rum men den var slut! sååå typiskt!!!! så den får följa med hem nästa gång också!


annars har det inte hänt så värst mycket här... o i veckan blir det jobb jobb jobb som vanligt!

ha det gott så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar