måndag 14 februari 2011

ny vecka, nya tag?!

då var det ny vecka... nyss hemkomna från bvc med lille skrutten o läkarbesök för mig.... gick bra både och... E följer sin kurva så bara tummen upp från bvc-sköterskan! gott! för min del, ja en inflammation i axelpartiet :( ajaj... inte konstigt att det i vissa lägen gör ont!

nu har jag varit hemma en hel vecka så imorgon är det dags att bege sig till jobbet igen,. försöka ta nya tag o hoppas att det går vägen, en tuff vecka framför mig o särskilt med en snuvig näsa, o ont i axeln... men men...

helgen var den lugnaste på länge, mamma kom ut i lördags o åt middag :) hon tog med sig E ut på en pulkatur så jag fick vila lite! tack mamma!



mamma hade även köpt med sig semlor! åh mums vad gott!!!!



Första semlan o den var god! lite kladdigt men det är tillåtet :)


E passade även på att ge mormor hennes alla hjärtans dag-present, men han ville gärna hjälpa till att öppna också!




Söndagen tillbringade vi mest i soffan framför tv:n, sååå skönt att bara slappa o inte ha några måsten. var EVIGHETER sen vi hade en sån dag, å då menar jag verkligen slappardag. inte någonting blev gjort, ja mat så klart lagade vi men annars inte nåt.... tror det var vad som behövdes, för idag känner jag mig något piggare! bara hoppas att det har vänt nu o går mot rätt håll, för nu vill jag inte va sjuk mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar