fredag 15 oktober 2010

woho!

efter en arbetsdag som kändes låång, kom jag o skrutt hem o upptäckte att R hade tapetserat klart hallen! woho! lovely!

ja som ni förstår så hittade jag tapeter häromdagen, och efter att jag lämnat skrutt till mormor o kommit hem satte vi igång med grundarbetet. och igår hade R gjort färdigt allt... blev sååå bra! helt plötsligt kändes det mycket mysigare o mer välkomnande att komma hem och kliva in i hallen....


så här blev det! så nöjd!


ska fixa lite mer förvaring och kanske lite andra saker uppepå hyllan och en spegel eller nåt liknande att hänga ovanför.. men är verkligen supernöjd! MEN nu blev vi sugna på att göra om resten av hallen också, vår hall är som en slags lång korridor eller vad man ska säga gjord i två sektioner.... detta är längst in i hallen... nu vill vi göra nåt åt den del av hallen där man kommer in o hänger av sig ytterkläderna... kanske ägnar helgen åt att leta lite tapeter o inredning....


annars var det som sagt jobbdag igår o ja det kom massa nytt! har lagt undan en jacka o två toppar i army-stuket till mig o massa kläder känns det som till E... blir dyrt det här :) men han fyller ju snart år plus att det snart är jul!


jag har även börjat så smått med pyssel inför den stora födelsedagen i november när vår lille skrutt fyller ett! har börjat med inbjudningskort... ett smakprov kommer här:



blir färgglatt med klara färger o barnmotiv! nu återstår bara att hitta någon slags lokal där vi kan ha kalaset, kommer alla får vi inte plats här hemma... någon som har förslag?


ha en underbar helg i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar