måndag 18 oktober 2010

helgen...

ja då har det varit helg igen, hjälp vad tiden springer iväg!

fredag: bara skönt soffmys med mina hjärtan...

lördag: R stack iväg på fm till sin lillasyster som bor i Ljung och hjälpte dom att installera en luftvärmepump, under tiden passade jag och E på att ta en liten tur på stan tillsammans med mormor. det var helt otroligt härligt höstväder, man kände sig härligt väderbiten i kinderna när man kom inomhus. lite lunch på Jensens Böfhus, känns alltid lite lyxigt att äta ute :) och lite shopping. köpte mig ett par vantar, en mysig tröja o en scarf till den. bild kommer här nedan....
mamma köpte med sig fika hem, R mötte upp o vi satt hos mamma o fika.. mysig lördag!
på kvällen kom grannarna upp en stund o vi spelade lite BUZZ, jag kände mig helkass o fick både förlorarmedalj o slöfockspris! woho! ja ja nån ska ha det med! :) hehe.... en trevlig kväll med spel o tjöt!

söndag: R startade dagen med att byta till vinterdäck på bilen, känns lite smålurigt nu på morgnarna, vi kör allrounddäck?! heter det så? så nu kan jag säkert sätta mig i bilen imorgonbitti o köra till jobbet :)
sen åkte vi till min pappa o åt middag med tillhörande efterrätt o även senare kaffe o tårta, mmm gott... skönt att ha sluppit laga mat på hela helgen, men man blir bortskämd! :) mycket trevligt, min farbror o hans fru var där också, blir inte att man träffar dom alltför ofta tyvärr...

så en fullspäckad o trevlig helg!


nu är det ny vecka o tvättmaskin o diskmaskin går för fullt... har även hunnit med att färga håret :) ingen drastisk förändring dock, bara något mörkare.... men det känns så mycket fräschare med lite färg i håret! nu behöver jag bara klippa det också... det har R:s syster lovat att hon ska hjälpa mig med så det kanske hon får lov att göra till helgen... får väl se....

imorgon blir det iaf jobb, heldag 12 timmar... puh! inventering, nödvändigt ont eller vad säger man?! det ska göras iaf... så vi startar 07.00 och sen kör vi på tills det är färdigt! är väl helt slut när jag väl kommer hem, iaf lär jag ha ont i fötterna, dom stackarna har inte vant sig än vid att man står o går hela dagar utan någon direkt vila... äsch får se det positivt! :) blir bra klirr i kassan!



den helt underbara tröjan från GinaTricot, och scarfen... tycker om färgkombon!

E:s fina gunghäst, han skulle fått den i 1 års present men han fick den lite tidigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar