lördag 23 oktober 2010

jobb...

Idag har det varit jobb jobb jobb för min del.... jobbat heldag och kände på vägen i bilen in till stan att neej, kommer vara jättesegt idag, det bara regnar ju.... men till hela personalstyrkans förvåning så var det faktiskt rätt mycket att göra, många glada kunder som trotsat vädret! wie! och därmed gick tiden så mycket fortare! det är då det är roligt att jobba :)
på måndag blir det jobb igen, med lite "utbildning" etc. ska bli spännande...

ja vad har hänt sen sist då?! vi var på kalas i torsdags, lyckat, kusinbarnen blev glada o nöjda med sina presenter, puh! och det var väldans trevligt :) meen på vägen hem började det naturligtvis snöa! usch!!!! visste ju att de hade varnat för det men kom ändå som en smärre chock... låg i typ 60 på 100 väg, såg inte mer än typ 5-10 meter framför bilen, tycker sånt är otäckt... men vi kom hem iaf, hellre sakta men säkert! fanns ju de som blåste på i mer än 100... förstår mig inte riktigt på sånt folk! finns ju mer folk på vägarna! men men....

igår var jag o E tillsammans med grannen S i knalleland typ hela dagen... mysigt... kändes skönt att gå o strosa o kika, äta lite lunch o ta en fika o bara tjöta :) tack för en trevlig dag! :)
blev inte så mycket shoppat, men fick med mig en top, ett halsband, en brosch o ett par örhängen :) blider kommer vid ett senare tillfälle.

och idag som sagt jobb. men fick iaf köpt min jacka, så nu ska jag förhoppningsvis slippa frysa! :)


R o de stora pojkarna sitter i soffan och äter godis o kollar film... själv ska jag göra ett försök till lite julkortspyssel, kanske även lite annat julpyssel :)

ha en underbar lördagskväll där ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar