fredag 1 oktober 2010

pirrigt...

Ja imorgon gäller det... går runt här o planerar för imorgon kväll o funderar på klädval etc, när det slår mig att SHIT jag ska ju jobba imorgon! panik!

nej det ska nog gå bra men det känns avigt, helt plötsligt är dagen här då jag ska börja jobba igen... har hela tiden känts som att det är såå långt kvar tills dess, behöver inte tänka på det än osv osv.... men nu så... ja det är bara att hoppas att min kära kollegor tar väl hand om mig imorgon :) hehe... tror jag nog att dom gör!!?


annars så händer det inte så mycket... planerar som sagt morgondagen... blir en trevlig kväll med grannarna, utan barn den här gången. lite vuxentid :) ser vi fram emot! blir lite go mat o bowling...

får väl ta o sätta mig o pyssla lite kanske?! har hunnit med två armband medan busas sov en sväng tidigare...
har fått en beställning på fotoalbum.... behöver hitta lite idéer till det... kan ju tipsa andra inbitna pysslare att tradera är en höjdare när det gäller att hitta pysselmaterial till ett bra prsi, har köpt mycket material både till scrapbooking o smyckestillverkning där. supernöjd!

finns ju hur mycket som helst på tradera egentligen, R var tokig på mig ett tag i början av min mammaledighet när jag satt framför datorn medan skrutt sov, det blev ju några timmar... det damp ner kuvert i brevlådan nästan dagligen där ett tag ;) hehe...
så illa är det absolut inte längre! men när man väl börjar bläddra bland sidorna där är det lätt att fastna och som sagt, bra pyssel till bra pris!
har ju faktiskt fyndat en del andra saker där också....

nä får ta tag i mig själv o göra nåt vettigt :) kanske sätta mig på golvet med busas o köra lite bilar :)

mitt lilla hjärta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar