måndag 4 oktober 2010

helgen...

vart tog helgen vägen? den gick så otroligt fort...

fredagskvällen blev en slapparkväll i soffan med lite tv-tittande....

lördagen... ja det gick riktigt bra att jobba, hade ju inte förväntat mig nåt annat i för sig :) mina 5 timmar gick väldigt fort, men mycket nytt att ta in... får se hur det går nu i veckan... hehe... men det är som att cykla, det sitter i bakhuvudet!
efter jobbet lämnade vi E hos mormor, han skulle sova där och mysa lite med mormor :)
på lördagskvällen, var vi ute o åt gott med grannarna, mycket trevligt! vid 21 - tiden gick vi vidare och bowlade! ja det gick inte så värst bra, var några år sen jag bowlade sist, får skylle på det! men jag lyckades få till en strike! woho! ren tur antar jag....
sen åkte vi vidare hem och satt här hemma och åt lite gott och spelade spel! en lyckad kväll! mycket trevligt!

söndag: en riktig slappardag... trötta efter en trevlig lördag... mormmor körde hem E vid 14 tiden och då var det bara mys som gällde... senare på eftermiddagen åkte vi bara in och veckohandlade... så en lugn o skön dag...


och nu är det ny vecka... vad ska man göra? jobb tor och lör.... R:s stora barn kommer på fredag... så det blir en livad helg iaf med mycket bus som vanligt... men jag är sugen på att hitta på nåt... typ ikea eller nåt men inte roligt att åka själv o R är väl kanske inte jättesugen att sticka iväg nånstans när han kommer hem efter jobbet... det kan jag förstå... så det får väl vänta....
kanske tar en sväng till stan i veckan o kika lite... vill ha lite nytt i garderoben...hmm...
sen skulle jag ju kunna sätta upp mina nya gardiner också!!!`? det hade jag glömt av att jag hade köpt... såg dom i skåpet igår...

får se vad dagen har att erbjuda, först frukost iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar