fredag 8 oktober 2010

halv ansiktsförlamning...

låter värre än det är... :) har varit hos tandläkaren o för första gången lagat... var inget vidare, smått skräckslagen fick jag hela 2 bedövningssprutor och sen var halva ansiktet typ förlamat, kändes helknas att prata och skratta... fy, stackars dom som faktiskt är det! men allt gick bra och nu har bedövningen äntligen börjat släppa.

ja igår jobbade jag, gick väldigt bra, allt sitter ju i ryggraden eller vad man ska säga! det är skönt att börja komma tillbaka så smått till verkligheten... var varudag igår, så vi plockade varor i stort sett hela dagen! mycket nytt o fint! blir dyrt att jobba igen :) hehe man ser ju så mycket fint och just det det ska jag ha också etc.... vi brukar skoja o säga att halva lönen går tillbaka till företaget! hehe, men det är roligt att kunna handla så mycket på jobbet.. har lagt undan massa fint till E!

har ju naturligtvis shoppat lite denna veckan också, bilder kommer lite längre ner! känns som man måste uppdatera sin garderob lite nu när man börjar jobba, klart man har shoppat under mammaledigheten men det har ju inte varit på samma sätt... men när man börjar jobba känns det viktigt att vara uppdaterad, särskilt när man som jag arbetar med kläder och mode! love it!!!!




snygga byxorna

snygga detaljer

mysig kofta

sköna jeansleggings o nya favvoscarfen

halsband

fick en tidig födelsedagspresent av mamma, mysig stortröja med skinnlappar på armbågarna

E fick en ny tröja

mysig tröja med knytdetalj fram

fyndade ett par jeansleggings

shopping på jobbet igår, fina toppen och mysiga koftan, nya strumpbyxor, väska o örhängen




om en stund blir det barnkalas hos grannen! lilla E fyller 2 år! eller kanske stora tjejen nu :) hihi... ska bli mysigt med barnkalas... ska slå in paket nu tänkte jag, har inte hunnit göra det än...

hämtade ju min lille skrutt i förmiddags! åhh vad jag har saknat honom!!! min buse! tror pappa saknar honom ännu mer som får träffa honom först senare i eftermiddag!
i helgen blir det full rulle, de stora killarna kommer i eftermiddag! härligt! fullt ös!!! och imorgon är det jobbdags igen för min del... kul att jobba lördagar faktiskt, brukar vara lite mer folk i rörelse då!

ha en underbar helg där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar