tisdag 12 oktober 2010

helgen som kom o gick lika fort....

fredag: efter tandläkare, handling etc... avslutade vi eftermiddagen hos grannen med barnkalas för E. lyckat och mysigt, hon verkade nöjd med sina presenter iaf! när R och barnen kommit hem kom även dom ner en stund. kvällen blev lugn med tv-tittande...

lördag: jobb, jobb, jobb! en rolig jobblördag med lagom mycket kunder. jag agerade lite rastavlösare och hoppade runt bland kassorna. skönt att få se lite av alla avdelningar nu när vi byggt om och kunderna frågar om saker o ting, ha lite koll iaf :)
lördagskvällen blev lugn med godis och tv för småkillarna och lite pyssel för mig.... bilder kommer sen..

söndag: jag har ju pratat ett tag om att jag vill få i ordning på E:s rum så det ska kännas mer som ett barnrum, just nu känns det som ett lekrum :) vill få det lite mer personligt för honom. SÅ jag, mamma och E åkte till IKEA! fick med mig lite smått o gott hem! bilder kommer senare när vi fått ordning på allt! blev iaf ett bord o stolar till E, en hylla till hallen, lite småförvaring till E och till killarnas rum. lite muggar o glas, (tänker framåt mot kalas om ca 1 månad när E fyller 1 år!) o lite annat smått o gott!
kvällen ägnde vi åt att skruva :)

fattar inte vart helgen tog vägen?! den kom o gick lika fort!



måndag: jobb igen! varudag så varuplock, kassatid, och omhäng på acc-avdelningen! tror vi blev nöjda iaf! lite småplock kvar men kändes ganska bra när jag gick hem iaf :) sen får vi se vad T säger om sin avdelning... hehe...
gick o spanade lite och ojojoj vad man hittar mycket fint som man vill ha :) köpte iaf med mig en gunghäst till E som han ska få i 1 års present! och en "herrbetjänt" till sovrummet... blir nog bra!

tisdag: ja idag är jag ledig o E ligger just nu o sover, jag tvättar o bloggar :) annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar