onsdag 13 oktober 2010

tapeter...

ONSDAG och jag är ledig.... snart drar jag och E oss in mot staden.. E ska sova hos mormor i natt eftersom jag jobbar imorgon. så imorgon får mormor o E massa kvalitetstid tillsammans bara dom o busa o mysa! vet att mormor ser fram emot detta iaf, (tror att E gör det också) ;) hihi

när jag lämnat av min älskade lille skrutt så tar jag en sväng o kikar lite på tapeter, fick det ärofyllda uppdraget av R. stort ansvar! haha! vi är sugna på att tapetsera om eller iaf göra en fondvägg i hallen nu när det blir lite nya möbler... hade varit roligt att skoja till det lite! får väl se om jag kan tänkas hitta något?!

sen hade det ju inte varit fel att hitta på nåt skojigt, typ en väggmålning eller liknande i killarnas rum! får filura på det lite... kanske skulle kunna be bästaste J om en liten tjänst... hmm....


så imorgon blir det alltså jobb igen :) ännu en varudag! me like!!! hoppas det kommer nåt roligt nytt!


ha det gott så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar