onsdag 12 januari 2011

paket

ringde h&m igår för jag tyckte att det gått lång tid efter utsatt levdatum o fortfarande ingen paket.... men det var enligt dom på väg... och se där ja... vid fyratiden på eftremiddagen såg jag postbilen susa förbi o lägga nåt i en brevlåda utanför o där var mitt paket :) förmodligen glömt att lägga i det tidigare på dagen :)

E fick fina äppelgröna piké t-shirten o jeans

mamma :) fick tre klänningar....

sen efter middagsintag o så fick jag en stund över o åkte en snabb sväng till lockryd o köpte lite växter...
liten söt sak till köksbordet

får gå ner i källaren o hämta upp några krukor till dessa.... köpte även rosa värmeljus som jag tänkte ha i ljusstakarna maken köpte häromdagen....

blir nog bra när allt är på plats... men det saknas några detaljer innan jag vill börja, typ dukar o plädar till vardagsrummet o nya gardiner o dukar till köket.... får se till helgen om jag hinner med det med allt som står i planeringen.... E får ju gå först....


nej nu ska vi ta o fika lite.... mmm lite bullar kanske?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar