onsdag 12 januari 2011

vill inte mer nu...

inatt har min skrutt legat o kliat sig typ hela tiden i halvvaket tillstånd... mammas hjärta <3 men verkar som han nått kulomen nu iaf.... idag är femte dagen... och idag ser jag inga nya koppor, men fram till igår kväll ploppade dom fram en efter en.... och idag har han riktigt ont :( går knappt att ta i honom :(
han fick tavegyl igår iaf o det verkar som att det lindrar lite iaf... o han får alvedon också eftersom han fortfarande har feber.... alltså jag tror att jag lider mer än honom, tur åter igen att han är såpass liten!

ringde 1177 igår kväll o fick massa goda råd, så grannen S som var i stan var supersnäll o köpte kylbalsam, TUSEN TACK vännen! du är guld värd! <3
så innan läggdags smor vi in E o det verkade som det var superskönt, även nu på morgonen var det skönt... han har nog aldrig legat så stilla på skötbordet :)
men jag ringde åter 1177 nu på morgonen då E fortfanade har feber, eftersom dom sa att vi skulle göra det idag om febern var kvar o den satans kärringen, usch så får man inte säga, men när man ringer som orolig förälder, får man verkligen enligt deras policy vara otrevlig? o i stort sett tycka att man är dum i huvet? tror aldrig att jag tidigare blivit så otrevlig bemött.... blev riktigt ledsen!!! så R fick ringa vc o fick åter goda råd o tips o besked att det inte är något farligt med febern etc etc.... skönt! så idag ska vi gotta oss med glass o bullar o annat gott så han får i sig något, tycker inte att mat är nåt vidare, förstår det med 10 talet koppor i munnen :(

2 kommentarer:

  1. Klart man ställer upp för sina söta grannar ♥ Usch vissa tanter ska inte prata med folk...!

    SvaraRadera
  2. <3 som sagt guld värt! skönt att ha såå fina grannar!

    SvaraRadera