lördag 8 januari 2011

helg o vattkoppor...

ja nu har jag jobbat min del av helgen... guuud vad tråkigt det var idag, verkade som att alla stannade hemma idag o det gjorde dom rätt i för det har ju inte direkt varit nåt roligt väder :( regnigt o tråkigt!
jag startade jobbdagen med att fika med bästa A innan vi började kl 11... mysigt o skönt att får tjöta av sig lite :) känns som en evighet sen vi satt själva o kunde prata o stört.... får vi göra om snart!

har även hittat ROSA gardiner :) wie!!!!! bara att hoppas att de blir lika bra uppsatta som jag ser det framför mig i fantasin.... håll tummarna!!!


ja det här får bli en kort uppdatering, snart väntar lördagsmys framför tv:n med älsk! barnen ska snart gå o sova...

ja som i rubriken.... verkar inte bättre än att E har fått vattkoppor :( han har haft som torrfläckar på magen i typ en vecka men vi har smörjt o smörjt o det har blivit bättre, o nu på eftermiddagen så upptäckte vi små prickar på mage, bröst o hals... lilla plutten.... han var en sväng på dagis igår o personalen sa att det var flera stycken av barnen som var hemma med vattkoppor... så på ett sätt är det lika bra att han får det nu så är det gjort.... bara att hålla tummarna för att det inte blir så jobbigt....

kanske skulle sätta mig i soffan med killarna o spana lite tv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar