måndag 24 januari 2011

dålig bloggare...

japp det är jag! det kan jag villigt erkänna! så här i efterhand kan man börja fundera på varför jag började blogga i slutet på min föräldraledighet, när jag ändå gått o filuret under hela ledigheten... ja ja bättre sent än aldrig som man säger!

det har varit dåligt med inlägg den senaste veckan, tack vare att jag jobbat typ hela tiden känns det som... jobb till sju o landar hemma i soffan vid åtta o inte en minsta gnutta lust att starta datorn o blogga... men nu så! får passa på att skriva av sig när man är ledig.... men kan samtidigt erkänna att jag håller mig uppdaterad på era bloggar, har blivit lite av en ny morgonrutin, att slå på datorn o kika in hos er med morgonkaffet som sällskap... :)


ja idag är jag som sagt ledig... jag o E som nu är frisk igen o har hunnit va två dagar på dagis, har varit inne i stan en snabb sväng.... skulle byta en kofta jag köpte häromdagen då jag ångrade mig med färgen... så nu är den bytt... härligt! åh jag känner verkligen att det kommer bli en riktig favorit! big time! då den bara skriker mitt namn om den! sååå typiskt mig! om jag får säga det själv förstås!?

LOVE IT!!!!!

när vi ändå var i stan, så passade vi på att kika runt lite, var inne på polarn o pyret o fyndade två bodysar, o på hm en t-shirt... det är sånt som går åt nu när vi startar dagis igen! köpte även ett par jeans till E på midos o en portmonä? heter det så? på hm till lilla mig...





kom på att jag tog några kort för en vecka sen typ o har sen glömt visa er hur det blev när gardiner o kuddar är på plats!


lite mörk bild men det bjuder jag på :) är sååå nöjd med mina rosa gardiner!

kuddarna, ska försöka få tag på ett grått tyg o göra grå kuddfodral så är det perfekt sen!

var på hedbergs i torsdags o inhandlade lite nya cult-manschetter..




nytt tyg från åhléns som ska få bli en tavla :) perfekt i färgerna...

jag fick blomsterbud till jobbet i onsdags :) tack älskling!


nej om man kanske skulle gå o börja laga lite mat så det är färdigt när R kommer hem... tror att E lyckats somna nu, ibland får man bevisa att man är envisare än honom! oftast vinner mamma iaf! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar