torsdag 13 januari 2011

äntligen

äntligen verkar det som att det vänder... inga nya koppor på 2 dagar o idag verkar lille skruttas något piggare... han leker mer idag iaf o verkar lite gladare... ett gott tecken överlag MEN han är ju låångt ifrån bra.... blir ju till att vara hemma nästa vecka också... förhoppningsvis kan vi ordna det så maken kan vara hemma... tror inte att mina arbetskamrater eller min chef tycker det är jätteroligt att ta hand om mina avdelningar... tror dom tycker att det räcker med en vecka.... men det återstår att se...

går o väntar på att det ska bli fredag då jag får lite klirr i kassan... känns som det är väl behövt då plånboken är tom, finns bara gamla kvitton i den.... :( så får hoppas att decemberstressen ger lite extra klirr!

får bli ett kort inlägg idag då jag inte har så mycket mer att komma med idag, en ganska händelselös dag om man säger så....

får inta plats vid matbordet o se om herr skrutt vill ha lite mat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar