onsdag 30 maj 2012

jamen.....

ja sådärja! hade sett fram emot en något längre pw idag då jag mätte ut en ny runda igår... MEN.... det jag känt i min näsa med kliande och nysningar de sista dagarna (som jag trott o hoppats varit pollenallergi) visade sig när jag vaknade i morses vara en rejäl förkylning med feber! :( vill inte!!! F-n också! rent ut sagt! har ju massa saker på gång nu ju :( vill inte ha käppar i hjulen för min träning :( hoppas skiten försvinner fort så jag kan fortsätta i det närmsta... är ju tydligen inte bra att träna med feber så får vackert vänta tills den försvunnit iaf...

idag är det annars en STOR dag! :) för det första: GRATTIS finaste molly på ettårsdagen! <3

för det andra är det studentbal ikväll... och idag är det finaste Evves tur! fina fina lina! hoppas jag känner mig piggare ikväll så jag kan komma o kika! önskar dig världens underbaraste kväll och låt det bli ett minne för livet! <3


nu vila, vila, vila och lite till vila... på fredag är det ju party och på lördag är det jobb igen... plus att bästa pappa fyller år i helgen! <3 mycket på gång så jag hinner verkligen inte vara sjuk nu!!! :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar