onsdag 16 maj 2012

det finns inget dåligt väder och varnar känsliga ögon

bara dåliga kläder! och ja jag erkänner det hade jag idag... men inget stopper mig! hehe! :) har varit ute i ösregn nu på kvällskvisten och gått en pw på 30 minuter! känns så gött när man kommer in igen! skulle kunnat fortsätta en stund till MEN jag var DYBLÖT! verkligen... ända in på skinnet :) men det kändes bra!

bara att fortsätta så.... ska försöka hitta lite nya träningskläder och helst av allt nya skor! skulle behövas, inte för att de jag har är dåliga MEN det är enbart "nät" på ovansidan så fossingarna var lika blöta dom! hade vart gott med ett par riktiga skor... men de jag vill ha kostar ju minst tusen och det är jag alldeles för snål för :( ja ja....



har ju även idag varit på vc och blivit av med bandage och stygn i handen.... bjuder på bilder men vill varna känsliga ögon....






så underbart skönt att kunna röra på handen lite mer än att enbart vicka försiktigt på fingrarna.. MEN blir många men känner jag :) fumlig och har ingen styrka... får jobba hårt på det... var iaf UNDERBART att tvätta handen! jösses... RELIEF!!! åtta stygn satt det i handen.. haha... men det kanske var bra med tanke på hur fint det har läkt! bara hoppas att det fortsätter läka ihop fint!



ha det gott vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar