tisdag 29 maj 2012

dag 16

väntar på att maken ska komma hem för idag tänkte jag mig en eftermiddagspromenad... :) mätte lite igår och sammanlagt på hela kroppen har jag "tappat" 12 cm! :D WIEEE!!!! känns grymt! däremot har vågen stannat av :( men så länge man ser resultat på ett eller annat sätt så känns det OK!

har iaf haft en förmiddag med bästa S.. lite "vuxentid" medan barnen var på dagis... trevligt trevligt! :)

idag har barnen på dagis haft trollfest och de som ville fick gärna klä ut sig, och självklart skulle vår skrutt vara troll! :) så söt så!'


Våran trollunge! om du bara kunde förstå hur mycket vi ÄLSKAR dig! du är vårt allt! <3


i fredags åkte lillbus till mormor för att sova över, en lycklig kille som tog mormor i hand och travade iväg till affären och köpte glass :) hihi
jag och maken gick på bio, "Men in black 3" i 3d... har aldrig kollat 3d förut så det var en häftig upplevelse men klart att vissa effekter kunde man önskat varit häftigare... men men... filmen var bra iaf! sen hem med lite soffmys och natten natten tidigt! :)
på lördagen åkte vi o kollade skor igen till e då de jag köpt inte var bra men det resulterade i att jag återigen har fått byta... fy trött på skor nu men måste ändå få tag på ett par sandaler till som e får ha på dagis... men det är lättare sagt än gjort...
sen käka lite o hem... på eftermiddagen kom mamma ut med elliot, lite bus ute o fika...

i söndags var det ju mors dag och det firades med middag på hoffsnäs herrgård.. mmm god mat och helt underbart väder! vi var nöjda allihopa... sen hem och lek o bus på gården med alla grannbarnen...

igår var en LUGN dag... och så även idag... ska försöka ta mig i kragen och gå in i garderoben och röja lite... mycket välbehövligt men ack så tråkigt! ja ja...

på lördag är det jobbdags igen! har varit hemma i 4 veckor och nu är det dags igen... en månad att jobba och sen 4 veckor semester :) göttans!


nu lite kaffe och sen hämta bus!


bjussar på en egobild...

väntar på maten på hoffsnäs

leker affär, "komma köpa"!

klart vi får komma köpa :)

massa spring i benen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar