måndag 14 maj 2012

duktigt

Ja idag känner jag mig riktigt duktig! lämnade skrutten på dagis, hem och parkerade bilen, satte i hörlurarna och gick direkt på en "pw"... såååå skönt! tog cirka 30 minuter! helt underbart! bara att försöka få rutin på det hela... efteråt var det gott med frukost!

tänkte att man kanske kunde passa på att få till lite rutin på motion nu när jag är hemma... min tanke iaf är att försöka komma ut nästan varje dag, och de dagar då jag inte kommer iväg ut MÅSTE jag köra "abben" här hemma... nu J-ar ska jag neråt neråt neråt på vågen!

jag vet att jag skrivit tidigare att jag inte skulle skriva nåt om detta här på bloggen, men nu har jag tänkt om lite tror jag... hmm... man måste ju få ändra sig eller?! ;) hehe....
nä skämt omsido men tänkte att det kanske kan vara lite peppande att veta att ni där ute vet om min resa... att kunna påvisa resultat! ja det återstår att se... men jag lovar inga resultat i siffror förrän jag känner mig redo för det....det jag kan säga är att vågen någon gång mot slutet av året förhoppningsvis ska visa åtminstone -15 kg! om jag lyckas eller ej återstår att se... men min önskan är att få rutin på "pw" och "abben" så att jag återigen kan tycka att det är en skön känsla och känna behovet av att röra på mig! jag vill bli nöjd med mig själv och hur jag ser ut!

vi startar där iaf och håller tummarna för att jag lyckas!


bjuder på en outfit bild för träning :)

FRUKOST!


kan även passa på att säga att det ska bli såååååå skönt att bli av med bandaget på handen i veckan! lite nyfiken är jag ju också naturligtvis på att se hur det läkt och så... blir ju bättre och bättre för varje dag som går... MEN det där med fumlighet i handen... oj oj... där har jag nåt att träna på! finmotoriken är inte tillbaka där den ska vara :( och jag som verkligen längtar efter att kunna pyssla igen! men det får vänta! på semestern kanske jag kan ägna mig åt det om jag har tur ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar