lördag 19 maj 2012

dag 6

även idag har jag avklarat 30 min pw! underbart! :) härlig känsla!



nya dojjor är inhandlade så nu finns det ingen återvändo :) hihi... ställde mig på vågen imorse och efter 1,5 vecka visar vågen -3 kg....  men det är ju de första kilona som är lättast att bli av med så får väl se hur många jag går upp igen efter helgen, det är ju trots allt lördag idag ;) och sen återstår att se hur fort/långsamt resterande minst 12 kg försvinner.... men det ska väl gå hoppas jag! vill bara till att ta sig i kragen och röra på fläsket :) hihi....



annars idag har största killen varit på kalas, mellankillen har lekt med grannpojken typ hela dagen eller ja han är fortfarande här... och lillkillen har hakat på mellankillen :) och jag o maken har tagit tag i vårt hem, och hamnat i stora röjartagen! underbart! köket, elliots, killarnas och vardagsrummet är klart... "bara" min och makens garderober och linneskåpen kvar... får se vad vi hinner med imorgon då vi får besök av E och även kanske B?! <3 och på kvällen blir det bio med bästa grannen! :) så fullt upp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar