tisdag 14 december 2010

Grattis!

till mig själv! :) i efterskott iaf... fyllde år igår ett steg närmre det första magiska jobbiga strecket som alla säger... tycker inte det känns nåt speciellt längre när man fyller år... när jag var liten hade jag alltid en sån där speciell känsla i magen, lite pirrigt o så... det är ju egentligen lite speciellt att fylla år på luciadagen men som sagt inte nu längre... nu lägger jag mer fokus på min kära man o vår sons födelsedagar...
firade mig lite i helgen med mamma, pappa o mormor... bara de närmsta... fick vad jag önskat mig... :) en ny strykbräda då min gamla som hängt med i 10 år hade gett sig i svetsningarna, välbehövt med andra ord. lite pengar, ljusstakar från cult design, och kanske bäst av allt min nya mobil från R! tack tack tack!
annars firade jag min födelsedagen på jobbet....


idag är jag o skrutt lediga, idag blir det mathandling, tjoho vad roligt! ;) eller nja kanske inte... men ett nödvändigt ont!

annars funderar jag på att tjuvstarta julen o plocka upp tomtar o gran idag.... känns som jag vill ha lite mer julstämning! jag vill skapa den där magiska julen jag själv hade när jag var liten.... den finns inte riktigt där längre, inte på samma sätt iaf.. men jag vill att E ska få känna den känslan jag gjorde... får väl se om jag lyckas, julen är väl alltid speciell för barnen.... i år är ju första han är medveten om... förra julen var han bara en plutt på 1,5 månad... så får väl se hur många julgranskulor han lyckas plocka ur granen etc! hihi... ska bli spännande!

annars är det julklappsshopping som står på listan de dagar jag är ledig framöver... har några få kvar att fixa... men de svåraste... hmm... bara hoppas att jag kan hitta nåt bra!

ha det gott så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar