måndag 27 december 2010

fortsättning av julen...

juldagen startade med en rejäl sovmorgon, jag smög upp vid tio o hoppade i duschen etc o väckte mina två sömntutor vid elva.. :D dom hade nog kunnat fortsätta sova en stund till men då började jag känna stressen komma... vid tio i tolv kom mamma o mormor o vi packade in oss i våran bil o åkte till marbäck... hos mina kusiner var det dags för julfirande nummer 5! lika mycket klappar här o massa god mat! jag bara ÄLSKAR julmat... å jag äter tills jag är proppmätt, nästan så man går in i matkoma... mmm.... tur att det bara är under en kort tid en gång om året man äter så här... som sagt efter nyår blir det till att försöka börja ett nytt hälsosammare liv... ska åtminstone göra ett gott försök! brukar gå ut starkt men sen går det utför... blir till att försöka hålla en jämn nivå på det hela...


igår annandag jul som sagt o rea rea rea! började kl 8 på morgonen o vi var inte klara när vi stängde... där gick den visionen från ledningen i kras! ja ja... det vet man till nästa år...
är lite i valet o kvalet om jag orkar ge mig ut i reakaoset! kanske en sväng innan jag börjar jobba imorgon?! E skulle behöva lite nya kläder, det går åt en hel del massa nu när han är på dagis.... fast den här veckan är han ledig... bästaste mormor ställer upp o har sin lille prins i två dagar... så nu har jag packat hans väska.. vi åker till mormor om en stund o ska äte årets sista julmiddag.... sen får E stanna kvar där... mysigt för dom med lite egen tid tillsammans...får passa på när mormor tagit semester :) hhihi....

har fortfarande inte gått igenom korten i kameran så bilder får ni vänta på en stund till men dom kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar