lördag 31 mars 2012

vuxentid...

jobbhelg, lördag avklarad... söndag kvar men först vuxentid med älsk... vi har lånat bort vår busunge till mormor över natten... så jag och maken kan få lite kvalitetstid på tu man hand... mys! så ikväll blir det att bänka sig i soffan framför några bra filmer med en stooor skål godis och bara mysa! har suttit nu på eftermiddagen och planerat lite.. min kära mor fyller år snart och det är lite planeringsfix och smidande av planer :) såja mamma, jag tänker inte skriva mina planer här :) hihi... du får allt ta och va lite nyfiken! <3 men tror vi har kommit på en bra planering iaf.... har bara bett mamma ta sem en specifik dag sen har hon inte fått veta mer... :) ska bli sååå kul... bara att hoppas att det blir en lyckad dag!


lilla godingen har premiärcyklat sin ivuxna trehjuling...

önskar er alla en fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

  1. hej på dig kolla på min blogg idag jag tror du blir Glad :)

    SvaraRadera