lördag 17 mars 2012

vårfint...

Längtar efter våren! har varit så fint väder i veckan och typiskt nog nu när jag är ledig i helgen så är det grått o trist och burrigt ute :( ja ja... desto mer gjort hemma :) får se det positivt!


vart var jag igår?! hehe... upplock pågår :) hittade en hel del om man säger så... och konstigt nog blir det alltid dyrare än man tänkt :( så nu får det bli köpstopp mer eller mindre resten av månaden...
får ta lite bilder på några av fynden sen... hittade iaf ny vårjacka! snabbt och smidigt! andra modellen jag provade och den uppfyllde mina krav så den fick följa med hem :) wiee! så nu är jag redo för våren! tråkigt nog hittade jag inga skor inne på skoboo... verkar bli en skovår som inte passar mina fossingar :( allt de hade var kilklackar eller ballerinas och inget av det passar mina tassar... så får ut o leta converse eller liknande... jag sliter typ ut minst ett par per säsong så vill ju inte att det ska kosta skjorta heller... får ut o söka....


idag begav vi oss (jag och elliot) till knalleland när vi vaknat o gjort oss i ordning o mötte upp mamma :) hittade gardiner till vardagsrummet bla.... så eftermiddagen har jag ägnat åt att göra det vårfint hemma... så här blev det, riktigt nöjd!








vi var ute och plockade med oss lite ris in och pyntade... en fördel med att bo med skogen runt knuten :)

tack igen mamma för all hjälp idag! du är verkligen guld värd! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar