fredag 2 mars 2012

Fredag

Fredag igen... Har varit hemma sen i tisdags.... Har sån värk i min ena hand med domningar... Var hos farbror doktorn igen i måndags för samma problem och blev denna gången akutremitterad till säs... Så det var bara att bege sig upp till akuten... Och det vill jag säga, att det är INTE roligt att sitta där uppe själv :( men skönt att få det gjort... Tog sammanlagt 5 timmar... Så sköterskan tyckte jag skulle vara glad... Det kunde ju tagit längre tid.. Fick gå hem med smäsmärtstillande och antiinflammatoriska mediciner och en diagnos: misstänkt karpaltunnelsyndrom med inflammation i underarmen :( så nu knaprar jag tabletter här :( måste erkänna att jag blir lite lagom go o slö av tabletterna, men bara gilla läget... Än så länge tycket jag inte att de gjort nån verkan och i natt var första gången på länge då jag vaknat av att handen har värkt o domnat... F-n jag som varit så glad att fått sova på nätterna... :( får se hur det ter sig...ska äta tabl i 10 dagar... Och har det inte blivit bättre då så får dom se till att skicka mig vidare... Finns ju op att göra, men enligt läkaren på avc så gör man inte op i förata hand... Håll tummarna hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar