torsdag 29 mars 2012

telefonsamtal

har suttit hela fm i telefon känns det som... har ringt till Vc, Bvc och ortopeden... och faktsikt blev allt till det bättre eller vad man ska säga... fick iaf tid ca 2 veckor tidigare till ortopeden... såå skönt! får se om jag kan ringa nästa vecka igen och ha lika tur och få tiden framflyttad lite till... hoppas kan man ju alltid!

annars är det bara jobb, jobb o lite till jobb som gäller här... har en "tuff" period framför mig... kanske inte låter så när man läser MEN jag ska jobba 15 dagar av 18 framöver... och då är det ingen sammanhängande ledighet vi pratar om utan en dag här o en där... inte som vanligt folk som kan vara ledig två dar på rad... men men... nu har jag fått klaga lite på det också :) hehe... nä missförstå mig rätt! jag skulle inte byta för allt i världen men det är ju alltid så att det kunde va bättre... tyvärr är det nackdelen inom handel att arbetstiderna inte alltid är de bästa... men som sagt trivs som fisken och skulle inte vilja byta!



ett stycke buskille! tyckte väl att mamma pratade för länge i telefon så han hittade på ett litet bus! :) härliga killen! alla kuddar i soffan var väl utplacerade och därunder hittade jag busas! <3

TITTUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar