fredag 9 mars 2012

update...

var tillbaka på vc igår eftersom jag fortfarande har värk och domningar i handen... trots kur med antiinflammatoriska och smärtstillande mediciner... SÅ, igår äntligen, skulle läkaren skicka iväg en remiss till ortopeden! wie!!! bara hoppas att det går snabbt nu och att jag får en op! han bekräftade vad jag har misstänkt, att det är karpaltunnelsyndrom.. och när jag pratat med personer som haft detsamma säger de att op har gjort stor nytta och hjälpt... så nu hoppas hoppas jag att det händer nåt fort!

har arbetat 3 dagar denna veckan hittills och den värk jag har i handen nu... usch! idag är handen halvt bortdomnad mest hela tiden... det tär på psyket kan jag säga :( men men... bara att bita ihop och visa sig stark! ingen som riktigt tar saker på allvar känns det som... visst det är inget superallvarligt eller farligt, och faktiskt vanligt, MEN det är jobbigt att inte kunna använda sin ena hand på det sätt man är van vid, och att därtill inte ha en tillstymmelse till styrka i handen gör ju inte saker bättre eller lättare....

ja ja nu har jag klagat av mig lite iaf... det måste man få göra ibland....


ha det gott därute! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar