onsdag 21 mars 2012

kärlek...

satte igång den stationära datorn o kikade lite på kort... tänk vad tiden går fort! har vår pluttskrutt verkligen varit så här liten?!


jösses! här är han ca 1 månad gammal bara... sååå mys! <3



ja det är sånt här jag roar mig med idag... är hemma o är sjuk... rättare sagt, jag har SÅÅÅN otrolig värk i min hand idag... tårarna sprutade när jag ringde chefen o sa att jag är hemma idag och imorgon... fy! och alvedon är inte till nån större nytta :( ringde till vc och ville att läkaren skulle skriva ut nåt starkare men det enda han kunde ge var morfin och det skriver de inte ut för karpaltunnel..., så bara gilla läget och knapra alvedon... fick dock en kallelse till ort. på posten idag... MEN först om 1,5 månad och sen därefter får jag vänta ytterligare på op om de bedömer att jag får det, vilket jag verkligen hoppas! för att gå med den här värken och domningarna och stickningarna o kraftlösheten är ingen höjdare! och återigen det som kanske är det jobbigaste, oförståelsen! ingen som tar hänsyn till eller fötstår hur ont o jobbigt det faktiskt är!

känns som jag bara gnäller här numera :( ber om ursäkt men behöver få det ur mig!

börjar även märka på humöret och tålamodet att det tryter fortare än det gjort tidigare och tårarna är nära mest hela tiden, men dum som man kanske är så försöker man bita ihop och ta på sig sin fasad och ge sig ut i vardagen... men idag sa det STOPP! gör ju inte saken bättre att jag gått med huvudvärk i 6 dagar och lite småfeber... men men... bara att bita i det sura äpplet och va glad, det finns ju faktiskt dom som har det värre! <3


underbart väder ute iaf! satt en stund på balkongen och drack lite kaffe :) hoppas verkligen att våren är här för att stanna! gör ju vardagen lite lättare iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar