söndag 1 januari 2012

GOTT NYTT ÅR!

ja då var vi inne på ett nytt år, 2012-01-01.. spännande att se vad detta år har att erbjuda... vet redan nu vissa saker att se fram emot! bästa grannarna ska gifta sig wie! :) jag o min kära make fyller jämt ( så som i 30 ) :) väntas party party! får se vad vi kan tänkas koka ihop... något får man ju se till att göra... jag har tänkt att 2012 ska bli det år då jag SKA gå ner i vikt, men det är troligen inget jag kommer dela med mig av här så värst mycket, men jag ska åtminstone göra ett gott försök att nå min målvikt, jag vet ju att jag kan, har ju gjort det förr...

kort och gott, det blir ett år att se fram emot!


gårdagen då? jo nyårsafton firade vi här hemma med besök av mor o mormor... med fika o lite smått o gott att äta... vid 7 tiden gick vi ut på gatan för att skjuta raketer med bästa grannarna o deras familj o vänner... mycket trevligt, o barnen busade o lekte!


ute o kikar på alla raketer, var inte det minsta rädd utan skrattade o ville se mer :)

äter lite kex och ost på kvällen... lilleman har här gått o lagt sig....


"fikadukningen" på eftermiddagen....

chokladpudding är mums!

partytutor, poppers och tomtebloss....

den krassliga värdinnan, inte på sin topp!

nyårsbubblet! dock alkoholfritt!


hoppas att ni alla haft ett gott slut på 2011 och får ett gott nytt 2012! ta väl hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar