tisdag 3 januari 2012

paket

fick ett paket på posten, ser det som en sen julklapp till mig själv :) nädå.... hm paketet damp ner :) satt o kikade o kikade i katalogen och ju fler ggr man tittar igenom den desto bättre blir sakerna i den... är en j-ra omställning varje år från dova o mörka färger till pastell o klara färger, så det tar ett tag innan man har vant sig... MÉN som vanligt kör jag på säkra kort :( jag vet tråkigt!

härliga toppen

nåt med färg :) ett halsband till mig o röda fina tröjan till Elliot


farligt att vara hemma och vara sjuk :( för att fördriva tiden när man inte orkar göra många knop ( på  sin höjd till o från köket o laga mat ) så sitter man mååånga timmar framför datorn och surfar runt o spanar i nätbutikerna... blir lätt att man klickar hem nåt då o då... som tur är har jag tagit mig ut traderaträsket.... där satt jag gärna innan o budade på pyssel o pärlmaterial, men just nu har jag lagt det åt sidan... funderar starkt på att starta ytterligare en blogg där jag lägger upp mitt pyssel till beskådning o försäljning för den som är intresserad... har ganska mycket som ligger o dammar, hinner ju inte använda allt själv :(
vad säger ni? vet ju med tanke på besöksräknaren att ni är några stycken som kikar in här då och då... vad vill ni se i min blogg? vill ni se mitt pyssel här eller ska jag länka det vidare för intresserade till en annan blogg? vore trevligt med lite feedback :)

jag vet med mig att jag inte är den bästa på att lämna avtryck hos er andra men nån gång då o då försöker jag lämna ett spår efter mig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar