söndag 15 januari 2012

härliga söndag

startade söndagen med en riktig SOVMORGON! jag vaknade med ett ryck kl 11... tittade på kl och kände mig allmänt förvirrad :D lillplutten sov fortfarande... gick upp, satte på kaffe och satte mig att läsa tidningen... efter en stund kom maken upp och undrade om E inte varit vaken?! jodå han var vaken redan vid 7,30 men tjattrade i typ 5 minuter sen somnade han om... men aldrig kunde jag tänka mig att han skulle vakna vid 11,45!!! jösses! måste varit riktig tröttis! men skönt med sovmorgon, händer ju inte alltför ofta att man får sova ut på helgerna :)

på eftermiddagen har vi varit på kalas hos pappa o K då hon fyller år idag! GRATTIS GRATTIS!!! massa god fika och tårta... hon blev nöjd med sitt paket och de fina tulpanerna som vi fick tag på! det var inte helt lätt då det idag är tulpanens dag... men skam den som ger sig! hihi....

nu sitter jag då här, mätt på fika... maken sitter bredvid och spelar xbox... nyinköpt för dagen! så då får väl jag passa på att ta datorn i beslag o visa vad jag har pysslat med :)



inte de bästa bilderna men det bjur jag på ;) blev iaf ett halsband och ett armband... känns rent spontant att de kan bli flitigt använda :) armbandet fick jag inspiration av ett som jag såg på jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar