onsdag 25 januari 2012

operation omhäng...

Det är vad jag pysslar med idag, på jobbet alltså :) idag och imorgon är det expo på barn så jag är fri på golvet och hänger om hela barnavdelningen :) lyfter fram vårens härliga nyheter :) wie! Äntligen lite färg! Blir så glad av att se alla härliga färger som kommer nu till våren, både på mode och till hemmet! Får sån lust att byta ur hela garderoben då främst till elliot men även att byta ur all inredning hemma... MEN frågan kvarstår, vilken färg ska jag ta in hemma?! Tål att fundera på... har börjat med cerise i köket iaf :) det trivs jag med! Men i vardagsrummet? Fyndade en gul härlig löpare på indiska i lördags för Endast 35 kr! Sicket klipp! Men vågar jag gå på gult? Tycker det är snyggt att blanda olika färger men vågar jag hemma?
jag lade iaf undan en härlig pläd på jobbet som går i alla möjliga färger... Och då kan man ju utifrån den välja färg sen ;) då har jag många valmöjligheter och kan ändra lite efter humör... Och kan man fynda så är det ju desto roligare :D hehe... Ja vi får vän se. :) återkommer  med lite bildrer ikväll tänkte jag :)

Maken är iväg på jobb idag också, men idag är mormor så snäll och hämtar elliot på dagis... Är ju omtyckt av dom båda så perfekt! Funderade på att springa bort till faith när jag slutar och kika på deras rea som startar idag... Får se om jag kan hitta nåt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar