fredag 30 december 2011

sista fredagen 2011

Fredagsmorgonen tillbringade jag på vc... Har varit så tung o andfådd sista dagarna, var rädd för lunginflammation, men allt var "bra" så fick gå hem med ordination dubbel medicinering av astmamedicin... Verkar som min förkylning satt sig i lungorna... Hoppas det släpper o blir bra snart, är trött på att vara sjuk nu! Har varit hemma sen i tisdags eftermiddag och har inte gjort många knop, inte ens varit utanför dörren o hämtat posten... Så det kändes allmänt knepigt att sätta sig i bilen o köra till vc... För att inte tala om hur slut jag var efter att varit inne på Ica o handlat det sista som maken missade härom dagen... Så hela eftermiddagen har jag legat på soffan o tagit igen mig :( blä för dessa envisa förkylningar! Tur att jag har en så underbart snäll mamma som har semester denna veckan som var o hämtade elliot igår o kom ur o lämnade honom nu på eftermiddagen så jag har fått vila. Och han o mormor har busat o fått lite tid ihop... Tack igen mamma! <3 du är guld värd!
Återkommer under helgen med bilder från våran jul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar