söndag 21 november 2010

nu så...

ja jag tror att detta känns lite mer som jag... älskar stjärnor så det passar ju bra! :) får vara så här ett tag iaf så jag kan känna in mig...

ja helgen är snart över o inget kalas blev det idag... både jag o E är superförkylda o det kändes inget vidare att riskera att smitta ner alla gäster... så det får bli lite kalas nästa helg barnen kommer... men det har varit fullt ös här ändå.... tror jag känner mig mer hängig än lille E.. han busar med brorsorna... skönt med barn, dom blir oftast inte så sjuka o hängiga som vi vuxna... ska väl kanske inte säga för mycket nu?! :(

men L verkar nöjd utan kalas också, han har fått några paket av oss iaf.... o nu sitter han o M o spelar wii star wars... R är o tvättar svärfars bil som vi har lånat... E sover, eller iaf snart o jag sitter här...

helgen har gått åt till vila o pyssel för min del... inspirationen spirade ordentligt igår :)
nu väntar jag bara på att det ska bli advent... behöver ju inte vänta så länge till... mysigt värre!


ha en underbar söndag eftermiddag/kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar