fredag 26 november 2010

adventsmys...

hejsan hoppsan vad den här veckan har gått fort! och på söndag är det första advent... äntligen mys!!! har ännu inte fått fram några stjärnor etc... var nere i källaren för att hämta upp kartongerna o gå igenom dom.... MEN de två lådorna jag skulle ha stod ju naturligtvis längst in längst ner med massor av saker som behövdes lyftas ner för att komma åt dom så då gav jag upp o lämnar det uppdraget vidare till R när han kommer hem :) hihi... så ikväll hoppas jag att jag kan få fixa lite adventsmys!

skruttas ligger i sin säng o snusar... trött kille som varit 3 timmar på dagis idag :) hade gått jättebra! hade t.o.m fått i sig ganska mycket mat idag! risgrynsgröt var tydligen en favorit! härligt! hade även varit lite trött o sovit en stund... skönt att han känner sig så pass trygg för att slappna av o kunna sova lite... och som en bonus var mormor med o hämtade honom... :) en glad liten kille... mormor är favoriten!

så nu är det fredag o ledigt för dom flesta, men inte för lilla mig... nej imorgon blir det jobb och jag har en känsla av att det blir mycket att göra, lönehelg o första advent med aktiviteter på stan... härligt!
sen får vi se vad vi hittar på... skulle vilja åka till ikea.... hmmm....
skulle gått ut med grannen S o firat hennes födelsedag imorgon kväll med hennes kompisar men eftersom jag fortfarande är jätteförkyld så stannar jag hemma o försöker vila upp mig så gott det går... men iaf stort GRATTIS igen o synd att jag inte kan följa med... men hoppas att ni får en riktigt superlyckad utekväll!

och nästa helg är det julfest på jobbet.. har dock inte bestämt mig om jag ska gå.... brukar bli ganska blöta fester med jobbet o jag får vara nykter vilket är tveksamt om det känns jätteroligt... får väl se hur det blir...

iaf ha en helt underbar 1:a advent o mys mys mys!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar