torsdag 23 september 2010

forts. skor....

Igår eftermiddag blev det en tur till visko och jajamän, äntligen ett par stövlar till lilleman! puh.... fanns bara ett par i hans storlek så dom knep vi :) nu är han definitivt redo för vinterlek och dagis! såå skönt...

och till mig? jodå, fick med mig ett par typ mc-boots hem... men nja vet inte riktigt om det egentligen var riktigt den modellen jag var ute efter... och efter graviditet har fötterna vuxit verkar det som... på dessa fick jag gå upp en storlek vilket resulterade i att på ena foten känns skon för stor... är det en vanesak eller bara störande? hmm... får väl ta på mig dom och gå runt här hemma... förlåt grannarna :) hihi....

får väl ta en kik i stan igen till helgen. det är ju höstmarknad här i borås till helgen, samtidigt är det syfestival på åhaga... kluvet, vill gå på både... får klura lite, mannens äldre barn kommer till helgen, iaf det ena, kan ju kanske va kul att gå en sväng på marknaden då?! tror lillkillen tycker att det skulle vara skoj iaf. :)

på söndag blir det kalas. skruttens kusin fyller år... mysigt... paket är avklarat, ska bara slås in :) sen återstår bara alla andra kalas som kommer i oktober... på nåt konstigt sätt har mina kusiner lyckats pricka in 4 barn och 2 respektive i september/oktober så då blir det fullt upp! och i november/december har vi 3 barn och 2 vuxna som fyller så nu väntar en intensiv tid! haha....


nu går vi bara och väntar här på att min mormor ska dyka upp! hon ska komma ut och äta lite mat och mysa... ska bli trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar