söndag 10 mars 2013

Supertrött

Nu är jag uppriktigt supertrött på dessa förkylningar som bara verkar gå runt i cirklar!!! Sen en vecka tillbaka har jag varit förkyld, IGEN!! Jag har trots detta försökt röra på mig o promenera o köra lätta pass hemma... men nu är jag återigen utslagen av skiten!!! Känns som hela hjärnan ska komma ut när jag snyter mig o magen känns som den gör uppror, precis som om förkylningen till viss del har satt sig i magen... alltså ingen magsjuka men en halvtaskig mage....
Jag är så trött på allt vad sjukdomar heter! !! Den här vintern har verkligen inte varit snäll mot mig :( jag brukar åka på en eller två förkylningar på vintern men den här vintern har varit och är fortfarande hemsk! !! Fattar inte... och det verkar som att alla runtomkring har haft sin beskärda del av skiten... det går liksom runt och avlöser varandra... helt otroligt! Och jag kan för mitt liv inte förstå hur jag ska kunna slippa skiten :( någon som har nåt tips?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar