fredag 27 juli 2012

sooool!

ja så då äntligen kom solen! härligt! vilket resulterade i en dag på stranden i träslövsläge i onsdags... i like it! MEN som vanligt glömmer man smörja in sig ordentligt så min rygg blev aningen svedd... :( men nu smörjer jag flera ggr / dag så jag hoppas jag slipper flaga bort allt... håller tummarna! men annars är jag ganska nöjd med brännan... vill ha lite mer på framsidan och framförallt på benen som inte får nån direkt färg :( fattar inte det.. har aldrig fått fin färg på benen, det är som att dom saknar pigment... blir lika avis varje gång jag ser de där gyllenbruna benen på alla andra! vill me ha! :/ får jobba på det :) hade väl underlättat om jag visade mig i shorts, vilket jag inte gör offentligt... men det ska det bli ändring på till nästa sommar! :)


annars har den sista delen av semestern bestått av dagsresor och småutflykter... alla kort finns i mobilen och de har jag inte lagt över i datorn än... men det skall göras... har inte riktigt fått kläm på att få upp bilder från mob till bloggen :/ någon som har ett tips?! (jag har ej iphone)

men jag bjussar på bilder från vår tur med tåget mellan Anten och Gräfsnäs...

redo för tågtur! lillplutten tycker det är JÄTTEspännande med tåget :)


roligt att de håller liv i det gamla!


SPÄNNANDE!

på vägen stannade vi och fyllde på vatten i loket :)

och väl framme i Gräfsnäs skulle loket vändas så vi kunde åka tillbaka till Anten...

jättespännande för barnen! kan jag varmt rekommendera för er som inte varit där... tog cirka 1 timma att åka fram och tillbaka... en rolig utflykt för alla tågintresserade!



hoppas alla njuter av solen som äntligen hittat fram! det ska jag ut o passa på att göra iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar