lördag 28 juli 2012

påfyllning...

påfyllning bland smyckespysslet... 40:-/st









semestern har till stor del ägnats åt att pyssla som kanske märks?! ;) MEN jag har ju naturligtvis även shoppat :D bilder på det kommer...

imorgon ska jag äntligen klippa mitt barr igen, söta bästa älsklingen har lovat att betala! han är bäst verkligen! så förhoppningen är att bli nyklippt o fräsch i barret till måndag då det är back to work, efter 4 underbara semesterveckor!

fick en fin överaskning av älsk igår, TRE st klockor :) wie!!!! jag som är klockfanatiker... :) ska användas flitigt! bild kommer även där...

ja igår njöt vi av sommarkvällen nere hos fina grannarna med pizza och massa tjöt! trevligt som alltid! TACK! ni är guld värda! sååå underbart att ha bra o härliga grannar! plus att barnen har så roligt ihop! kan ju inte bli bättre!

i samband med jobbstart på måndag är det också nystart med träning! jag har fuskat på semestern men det känns som att det inte gjort så mycket... det har mest stått still och inte gått upp eller så iaf.... SKÖNT! men på måndag j-lar då är det hårdkörning igen! inget fusk och massa träning! gott på ett sätt att komma in i rutinerna igen...

ha det gottans gott i lördagskvällen vad ni än hittar på! själv ska jag mysa ner mig i soffan med tre av killarna (minstingen sover)....

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar