måndag 26 december 2011

rea, rea, rea!

Ja vad säger man?! Julen hinner inte med än knappt börja innan reahysterin startar, för att
Inte tala om byten :( oj oj oj... Jaja det är hektiska dagar nu!

Vi har haft en underbar jul med nära o kära.. Nästan så man önskar att julen varar lite längre... Jag har åkt på världens förkylning :( inte skoj... Satt hos mamma igår o frös o var varm om vartannat... Feber. Naturligtvis. Men skam den som ger sig, jag var på plats 8.30 i morse för att sänka rea o än har jag inte gett mig... Men huvudvärken kommer krypande o känner mig risig i kroppen.. Men bara några timmar kvar av den här arbetsdagen sen får vi se hur det känns imorgon.. Dum man är egentligen... Ja ja....

Hoppas ni har det bra i rearuschen! Shoppa lugnt mina vänner! (välkomna in vi har öppet 10-16 idag :) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar