måndag 9 maj 2011

lille busen!

ja nu är lillplutten återställd från öroninflammationen, men tänderna spökar! verkar som att flera är på gång samtidigt... ja ja lika bra att dom kommer så är det överstökat sen! :)

jag har avslutat min jobbhelg o idag är vi lediga! sååå skönt! även om jag var hemma o vabbade förra veckan så är det ju inte detsamma som att ha ledig dag... så nu är det skönt med ledigt! solen skiner o skönt är det... om några timmar beger vi oss till bvc, det är dags för vaccination igen, brrr mamma tycker inte om det, men för E:s skull måste jag visa mig stark! det är svårt då min största fasa är sprutor! men det ska väl gå bra!
därefter ska vi handla mat o lite fika o sen plockar vi upp gamlamormor på vägen hem o bjuder henne på tårta då hon inte fick någon sådan på sin födelsedag i torsdags då vi allihop tog en tur till gekås... sedan kommer även mormor ut o fikar lite :) en mysdag får vi hoppas på!

men som sig bör på ledig dag så går tvättmaskinen på högvarv! vi är inne på tredje maskinen nu, fattar inte hur det kan bli så mycket smutstvätt?!


som jag skrivit tidigare så har vi ju såklart shoppat en del o här kommer lite bilder på den senaste tidens shopping:


t-shirts, linne, shorts, pyjamasar, tröjor...



klänningar, linnen, scarfs...


nu är vi redo för sommaren! hihi... hoppas verkligen att värmen håller i sig i sommar! här har det ena dagen varit högsommarvärme, för att nästa dag snöa o hagla... känns som aprilvädret kom i maj istället!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar