måndag 2 maj 2011

kalastider!

ja tiden går fort när man har roligt! och när man jobbar o jobbar o jobbar :) hehe... ja som ni kanske förstår så är det fullt upp här!

tänkte bjuda på lite bilder från E:s rum:


stooora killen har hittills varit jätteduktig med att sova i sitt eget rum!


leker för fullt!


i helgen har brorsorna varit här o det har varit fullt ös medvetslös hela helgen! skönt nu när det har varit fint väder o dom kan vara ute så mycket! märks stor skillnad! så i lördags uträttade vi lite ärenden, bl.a var vi o bytte storlek på ett par skor till E! blev mycket bättre! handling o lite annan shopping. sen hem o fikade med grannarna o barnen busade!
igår hade vi kalas för storebror M som fyller 9 år idag. GRATTIS! den sista tråtbiten som blev över från kalaset slank ner med kaffet innan, oopps! :) gottigt!

idag har vi ledig dag här, det är tvätt, matlagning o städ för hela slanten som gäller! hade tänkt mig en sväng ut på gården men solen verkar gömma sig alltmer bakom grå trista moln... :( tycker vi inte om!


känner att jag varit dålig på att visa shoppingbilder det sista, men shoppat har jag gjort :) mest till E faktiskt och jag är fortfarande på jakt efter lite mer shorts. är det någon som har nåt bra tips på vart man kan hitta bra slittåliga shorts till en 1,5 åring?


hur många godisar får jag in i munnen samtidigt?!

lördagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar