måndag 11 april 2011

tiden går fort....

...när man har roligt, brukar man säga! och jag kan konstatera att tiden går fort även när det är fullt upp o allt går i 110! har tyvärr inte vare sig orkat eller hunnit blogga det sista.... men nu är jag här!

idag har vi en helt underbar vårdag! konstigt vad fort det kan vända?! men äntligen äntligen är våren här!! bara att hoppas att det inte kommer nåt mer bakslag! igår var R o E ute o busade med grannarna medan jag städade o lagade mat... ja jag hann faktiskt sitta på balkongen en liten stund jag också... helt underbart! på eftermiddagen kom mina två av mina systerdöttrar o deras pappa ut och fikade! myspys! har saknat er otroligt mycket! <3 på kvällen åkte vi in till mamma o bytte däck på hennes bil! en del av hennes födelsedagspresent!

våra bilar har också fått nya skor under helgen.. och OJ sicken skillnad det är att köra! mycket skönare.... me like!

i fredags var jag o älsk iväg till gekås en sväng... hittade lite blandat! skönt med en liten utflykt! :) om än en dyr sån... hihi... men barnen fick lite nya kläder, M:s present är inhandlad, jag fick ett ZUMBA spel till wii av älsk, nu jäklar ska det tränas!


och här hemma just i detta nu, är 3:e maskinen på tork, potatisgratängen står i ugnen, skrutt sover o snart bär det av till mormor o fira henne, då hon fyller år imorgon! puss o grattis VÄRLDENS BÄSTA mamma/ mormor/ svärmor!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar